Default welcome msg!

Masz pytania? Infolinia: +48 601 354 476
(Pon. - Czw. 08:00 - 17:00)
Piątek 8:00 - 16:00

Formularz Kontaktowy

Najczęściej zadawane pytania

Jakie są metody płatności w Waszym sklepie?

Dla wygody naszych klientów udostępniamy możliwie jak najwięcej platform i możliwości zapłaty za produkty, dostępne są:

  • Przelewy24.pl - przelewy tradycyjne, online oraz płatność kartą
  • Przelew tradycyjny bezpośrednio na numer konta
  • Płatność za pobraniem
  • Płatność przy odbiorze


Jak długo trzeba czekać na realizację zamówienia?

Dla Państwa satysfakcji, zespół Cleanbean stara się jak najszybciej realizować otrzymane zamówienia. Towar wysyłamy zwyczajowo w przeciągu 24h od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. Towary z opcją płatności „za pobraniem” wysyłamy natychmiastowo. Czas dostawy zależy od wybranej opcji przewoźnika – kurierem około 1-2 dni, za pośrednictwem Poczty Polskiej - do 4 dni.



Czy paczki są bezpiecznie zapakowane?

Każda paczka, która wychodzi z magazynu Cleanbean, jest starannie zapakowana i zabezpieczona przed uszkodzeniem jej zawartości.



Ile kosztuje wysyłka?

Ceny wysyłki są uzależnione od wybranego przewoźnika:
Kurier - płatność przelewem 12zł - pobranie 20zł (za paczkę do 25kg).
Poczta Polska - list polecony: 8zł.
Paczkomaty - przedpłata: 11.28 zl brutto



W jakich godzinach mogę odebrać paczkę?

Złożone przez Państwa zamówienie można odebrać osobiście w siedzibie Cleanbean Coffee Solutions Poland pod adresem: 80-126 Gdańsk, ul. Piekarnicza 12a. W przypadku wyboru opcji dostawy do Paczkomatu Inpost, odbiór możliwy jest w każdej dogodnej dla Państwa porze. Kurierzy firmy GLS kontaktują się z Państwem przed dostarczeniem paczki telefonicznie. Zazwyczaj Paczki dostarczane są w godzinach 8.00 - 16.00




Czy jest możliwość odebrania zamówienia osobiście?

Tak, jest możliwość odebrania paczki osobiście w siedzibie Cleanbean Coffee Solutions Poland w Gdańsku na ulicy Piekarniczej 12a. Istnieje również możliwość płatności przy odbiorze, gotówką.